30 Nisan 2014 Çarşamba

Demi Lovato

Demi Lovato Sözleri





Demi Lovato: 4 yaşında kapının arkasında tek yapabildiğim aile savaşını duymaktı.
Demi Lovato:Kimsenin sizi ezmesine,kırmasına izin vermeyin.Sadece kendiniz olun ve eleştirilere kulaklarınızı kapayın. ♥
Demi Lovato:Sorunlarım sadece beni ilgilendirir.Etraftaki insanların bana delirmişim gibi bakmalarına anlam veremiyorum.
Demi Lovato:Bir erkeğe güzel gözükmek uğruna yüzünüzü makyaj malzemeleriyle mahvediyorsunuz.Doğal güzellik her şeyden önemli. ♥
Demi Lovato:Dış görünüşünü çok fazla önemseme,insanlar bırak dalga geçsin.Asla iç güzelliğini göremeyecek olmaları onların kaybıdır. ♥
Demi Lovato:Benim ilham kaynağım hayranlarım. ♥
Demi Lovato:Bugün değilse başka bir gün hayalleriniz gerçek olacak.Üzülmeyin. ♥ ♥
Demi Lovato: Güzel olmak için zayıf olmanıza gerek yok. Kalbiniz sizi güzel yapar, vücudunuz değil. ♥
Demi Lovato: Mükemmel değilim ve olmakta istemiyorum. ♥ ♥ ♥
Demi Lovato: Sen güzelsin ve harika yaratıldın. ♥ 
Demi Lovato:Güzel veya çirkin yoktur,insanların yargıları vardır.Demi Lovato:Güzel veya çirkin yoktur,insanların yargıları vardır. ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder